Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


duminică, 13 decembrie 2009

CHRISTMAS SWAP


pentru prima oara am participat la un joc deosebit de interesant si
frumos ,si anume ,acela de a trimite un simbolic cadou de sarbatori
unei persoane pe care nu o cunosti,dar cu preocupari creative.
acest joc se datoreaza prietenei Csilla careia ii multumesc.
http://www.kreativ-kezumunka.blogspot.com/
darul meu de sarbatori a sosit dela Alina
http://www.alinadel.blogspot.com/
cadoul m-a impresionat prin delicatetea si parfumul acestor
sapunuri ,produse manual ,ce contin ingrediente naturale.
erau aliniate intr-un stergar de casa ,crosetat cu margine
din macrame, o felicitare si o floare din foi de porumb
si toate puse in caseta din lemn.

priviti cat de delicat este totul.

MULTUMESC Alina,ingerasul mi-a adus un dar frumos;
prin tragere la sorti eu am fost aleasa sa trimit surpriza Csillei,
initiatoarea acestui minunat joc,
http://http//www.kreativ-kezumunca.blogspot.com/
pentru frumoasa ei copila am lucrat un tablou ce reprezinta un
peisaj de iarna cu o veverita si un arici,o pasare-macaleandru-si
cativa soricei, animalute ce se gasesc in gradina mea din Breaza :

iar pentru Csilla un table runner, o coronita din mici hexagoane
aplicate pe fond alb si inconjurata de mici braduti stilizati, cusuti cu
ata verde si argintie ,totul este lucrat de mana,inclusiv bordura.

doresc ca surpriza mea sa aduca bucurie .
======================================================

5 comentarii:

...tiktakro... spunea...

Superbe cadouri ai primit si trimis !
in mod sigur Csilla se va bucura de ambele lucrari...sunt minunate!

Csilla spunea...

Da bine zice Teodora, imi plac toate foarte mult. Muláumesc din suflet.

Adela- Alina spunea...

Ma bucur ca ti-a placut cadoul de la mine!
Lucrarile tale sunt superbe! Si imi place foarte mult ca ai personalizat frumos cadoul :-)
Sarbatori frumoase!

Sanda spunea...

Ce frumuseti!

Ela spunea...

Imi plac mult cadourile pe care le-ai primit si trimis! Am admirat fata de masa cu coronita!