Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


luni, 14 iunie 2010

Lucrarile mele din expozitie



Tabloul cu vaporase -paper piecing- si 2 zburatoare :
papagal si paun, 2 mini quilturi lucrate din satin si aplicate.
La vernisaj am discutat cu persoane ce priveau tablourile mele,
m-au felicitat pentru cromatica si tehnica de lucru.

6 comentarii:

lili.constanta spunea...

Da, lucrarile au fost minunate! Si tu esti o fata super-minunata! :)
Te imbratisez, Lili

Ela spunea...

Pasiunea ta pentru lucrul cu satin este de apreciat!La fel si curajul de a incerca tehnici diverse!Felicitari pentru lucrari!

Ann Ferguson spunea...

Your bird quilts are amazing! Ann:)

Emmy spunea...

hello
Thank you for visiting my blog and you can copie if you like the cirkles
I love your work
regards Emmy

IrinaBohemianDance spunea...

Foarte frumoase lucrarile!!Felicitari pentru talent si tehnica desavarsita!!

Imbratisari,

Irina

Elena spunea...

Ma bucur ca am vazut lucrarile tale si admir curajul de a lucra cu satin. Eu n-as reusi sa fac lucruri asa frumoase!