Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


miercuri, 18 mai 2011

Posete plic



Fiindca o prietena doreste sa vada ce am lucrat in ultima
vreme,ii arat acum aceste 2 plicuri, stiind ca-si doreste si
ea unul, si-i spun ca primul plic este lucrat din material
imprimat-batist- si l-a comandat o tanara d-ra, prietena
fetei mele,ce-mi scrie dupa primirea plicului :
"Am primit astazi gentuta-plic. De-ai sti cat e de draguta..
Te rog sa-i multumesti mamei tale pentru tot, ii ofer cu mult
drag un buchet de flori (virtual momentan)."
Cum sa nu fiu fericita? si ii raspund:"ma bucur din inima
ca-i place si-ti multumesc pentru buchetul de flori."
Iar plicul negru este lucrat in alt model, din catifea cu insertii
fluturasi roz si se inchide cu doi arici.Are si o curelusa fina.

3 comentarii:

lili.constanta spunea...

Vazut-placut! Salutat-imbratisat! :)

Ela spunea...

Era imposibil sa nu-i placa!Bravo draga mea!Stiu ca tu nu esti multumita niciodata dar.. esti prea modesta!

fotograf nunta dana spunea...

felicitari! F reusite modelele