Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


duminică, 3 iunie 2012

1 IUNIE=ZIUA COPIILOR






Am cautat, dar in zadar,sa
descopar de unde am luat
tutorialul acestor papusele
Zombi sau Elfy....
Aici vreau sa-i multumesc
si prietenei mele pentru
materialele daruite.Cred ca-i
face placere  sa priveasca
acesti mici monsti.
Am cusut in mare viteza cateva
jucarii, joi, 31 mai, cand am
aflat de festivitatea gradinitelor
la Casa de Cultura Breaza.





Pisicutele  le-am lucrat
dupa acest tutorial .Va invit sa le faceti
si voi fiindca sunt usor de cusut.
Am considerat ca sunt jucarioare
frumoase pentru copii din gradinita.
De 1 Iunie in Breaza cei mici ofera un
frumos spectacol  cu jocuri populare,
poezii  si cantecele specifice varstei lor.
Sunt o  minunatie.
O lume mica ce m-a fascinat.
Sper ca jucariile mele sa-i bucure pe cei
care le-au primit.Am cusut mai multe
pisicute, dar grabita fiind nu le-am
fotografiat pe toate.



































Si o albinuta
pentru voi.

Niciun comentariu: