Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


luni, 30 iulie 2012

Premiu








Sunt impresionata prin faptul ca am primit  acest premiu
dela o tanara de 25 ani   Raluca  ce locuieste in  Londra
si care realizeaza carduri prin tehnica  QUILLING.
Priviti cateva carduri :




































Pentru a continua acest joc-premiu sunt obligata  :
-sa scriu despre premiu ,
-sa spun dela cine l-am primit,
-sa-l ofer altor 5 bloggeri  si
-sa las un comentariu pe blogurile lor.
Am mai trimis astfel de premii  si unele persoane nu s-au bucurat 
de aprecierea facuta,prin urmare lor nu le mai ofer acest dar.
Alegere mea de aceasta data este:
1.MARIKA
2.MARIANA 
3.ELA
4.JACQUELIN
5.TONIA
Imi plac lucrarile lor si vreau  prin acest dar  micut sa le
incurajez si  sa le doresc in viitor multa inspiratie si pofta de lucru.


3 comentarii:

Ela spunea...

Multumesc,Ortansa!O sa postez zilele acestea!

Jacquelin spunea...

Gracias por el premio.

Mariana Hîncu spunea...

buna
multumesc pentru premiu
apreciez faptul ca lucrarile mele ti-au placut intr-atat incat sa ma premiezi
voi posta cat de curand
spor la treaba