Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


vineri, 6 decembrie 2013

Mos Craciun
















Mici cadouri pentru prietenii din Bucuresti.Anul trecut am lucrat cativa
mosulici si am facut o mare bucurie celor care i-au primit. Repet si
acum acelasi dar. Am postat pe blog, in 4 decembrie 2012 si tiparul.
Iata-l din nou.  Myriam si Blue Sydonie  l-au postat si ele atunci pe
blogul lor. Le multumesc mult ca apreciaza munca mea.
http://2.bp.blogspot.com/-NSo-wf9XeP8/ULOZeTc6JvI/AAAAAAAAGDA/1JpHjYT0B9I/s1600/DSC01201.JPG
Veti vedea si o frumoasa Craciunita  aici.  Sigur voi lucra si eu fiindca este
minunat sa oferi si sa primesti  2 Mosi, cu codita  si fara codita. In poza
cu cele 3 tipare expuse mai jos cel din  mijloc imi apartine.  Oare?
 

Niciun comentariu: