Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


luni, 25 noiembrie 2019

A fost candva...iulie 2012--carduri aniversare. Trece vremea si ne risipim si ne despartim...

Peticelele mi-au daruit cate un frumos ATC:

Aurora: o margareta aplicata pe un fond rosu cu bordura de
margelute ,un fluturas pictat manual si prin tehnica ei a creat
o micuta bufnita din fir de macrame,

Miruna :mi-a oferit un card superb, auriu cu aplicatii frunze feriga
metalice, un trandafir ,o floare ce are in mijloc un disc solar;

Elena : felicitare in nuante de verde si bleu pictata de ea si lucrata
pe lutradur(un fel de hartie mata ce absoarbe bine vopseaua)
Deosebita tehnica, iar cardul este superb.

Teodora mi-a daruit un ATC ingrijit lucrat cu o mare finete, a
folosit culori acrilice pastelate si a aplicat fluturasi si steluta din
hartie, o bijuterie,

Iuliei ii multumesc pentru frumusetea cardului ce mi l-a daruit
din inima, aici ea a folosit fire ce nu le cunosc?,polyester breeze...

Lili "Parfumul verii " este incantator cu margelute aplicate si
broderie, si-i multumesc frumos si pentru panza de transfer poza,

Carmina,inconfundabila tehnica ei, a trimis o felicitare plina
de sensibilitate si minutios lucrata cu aplicatii de paiete,

Bety ,m-a surprins placut cum aranjaza minusculele fire de
ata si cum poate crea o felicitare plina de culoare,

Ancuta, cu aceasta felicitare de stelute multicolore si margelute
mi-a produs o mare bucurie.
Las lista deschisa deoarece sunt convinsa ca vor ajunge si
celelalte carduri aniversare in curand,de ziua mea.
Va multumesc dragi Peticele.

2 comentarii:

Carmina spunea...

Ce amintiri frumoase,bine ca sunt. Ce creatii minunate! Poti sa faci o carticica/album cu ele.

lili.constanta spunea...

Ce frumoasa aducere aminte! Te imbratisez draga mea si iti doresc spor in toate!