Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


duminică, 9 septembrie 2012

Jurnal de week-end=sfarsit


 Va invit si pe voi,prieteni virtuali,sa
vizitati aceasta Cetate.Pe mine m-a lasat
fara cuvinte.Este stranie,frumoasa,dar
parca este parasita.Am intalnit 2 strajeri;
unul avand o camera=muzeu particular=
ce ne-a facut un mic istoric al Cetatii.
Sunt multe de povestit si multe poze.
Dar ma opresc.Astept comentariile
voastre. Frumoasa excursie a fost.









2 comentarii:

ena spunea...

Daaaa , sunt locuri minunate , am fost si eu anul trecut aici. Am stat o saptamana la Bran- Moeciu.

Silvia spunea...

Imi pare rau ca inchei aici, imi placea povestea ta. Eeee, la cusut cu tine acum!!