Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


marți, 11 septembrie 2012

Quilt zig-zag















Candva,prin anul 2009 am cusut acest top.Aveam atunci
aceste peticute din bumbac alb- albastru. A fost o placere,
fiindca acest model se coase foarte usor.Imi propun sa mai
cos unul,din bumbac imprimat cu floricele mici,mici.
Acest quilt de pat este foarte mare,observati ca este pus in doua,
in partea de jos se vede cum patrunde lumina.Dimensiunea fiind
de 2 m /2,50 m si vatelina groasa de 1,5 cm.Am cusut toata
saptamana trecuta :aveam spor dupa mica vacanta de week-end.

5 comentarii:

Mihaela spunea...

Vatelina de 1.5 cm grosime?!
Pai eu m-am luptat, la propriu, cu una de 0.8 cm...Cum te-ai descurcat la quiltuit?
Nu-mi dau seama din poze, ce model ai ales.
E foarte, foarte frumos! Echilibru perfect intre culori si pattern!

Silvia spunea...

Astept cu nerabdare sa ma inviti sa-l vad. E minunat si-mi place bindingul foarte lat. Ce-ai mai muncit si eu care credeam ca te plimbi.

Geta Grama spunea...

nici sa-mi platesti (MULT) nu as mai coase cu asa vatelina groasa, un quilt asa mare.
cum e quiltingul, drept sau free motion! Mor daca zici ca drept!

Ela spunea...

Da,dar ce cald va tine!!!Imi place modelul ales si culorile!Este simplu dar foarte placut!

QUILTONLINE spunea...

MULTUMESC PENTRU CA VA EXPRIMATI PAREREA.
CONTEAZA PENTRU MINE SI CRED CA PENTRU
ORICARE DINTRE NOI.
AM QUILTUIT DREPT,CATE UN BLOC,
ALTFEL NICI NU SE PUTEA,
SI ASA MI-A TREBUIT 5 ZILE.
VA FI UN QUILT PUFOS SI CALDUROS.